ارائه ترجمه مقالات تخصصی گرایشات مختلف شیمی، صنایع غذایی، نفت و پتروشیمی، محیط زیست و ...(با ویرایش کامل نگارشی و علمی). همچنین درصورتی که مقاله مورد نظر خود را در آرشیو ما نیافتید، می توانید از طریق آی دی تلگرام @tarjome_saraa نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 7
  • بازدید کل : 38779

فلز دار کردن پس از سنتزِ یک MOF آنیونی به منظور افزایش فعالیت کاتالیستی و حذف یون های فلزات سنگین از محلول آبی


فلز دار کردن پس از سنتزِ یک MOF آنیونی به منظور افزایش فعالیت کاتالیستی و حذف یون های فلزات سنگین از محلول آبی

عنوان مقاله:

 Post-synthetic metalation in an anionic MOF for efficient catalytic activity and removal of heavy metal ions from aqueous solution

 

نمونه ترجمه متن: 

آلودگی های محیط زیستی توسط فلزات سنگین مانند PbII، CdII و HgII تهدید بزرگی برای سلامت انسان است که با افزایش صنایع این خطر نیز مداوما در حال افزایش است. بنابراین جذب موثر و حذف فلزات سنگین از آب دارای اهمیت زیادی است. اگرچه جامدهای متخلخلی مانند کربن فعال به صورت تجاری برای جذب فلزات سنگین مورد استفاده قرار گرفته اند، انعطاف پذیری بیشتر و تنوع ساختاری در MOFها ما را برای طراحی یک AMOF مناسب که برای این منظور موثرتر باشد ترغیب کرد. پایداری در آب با حد تشخیص خوب، ترجیحا در حد ppm، باید از ویژگی های دلخواه AMOF برای جذب موثر یونهای فلزی سنگین از محلول آبی آنها باشد.

 

لینک دانلود اصل مقاله: 

http://s9.picofile.com/file/8305559392/Post_synthetic_metalation_in_an_anionic_MOF_for_efficient_catalytic_activity_and_removal_of_heavy_metal_ions_from_aqueous_solution.pdf.html


مبلغ واقعی 35,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 33,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 561

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما