ارائه ترجمه مقالات تخصصی گرایشات مختلف شیمی، صنایع غذایی، نفت و پتروشیمی، محیط زیست و ...(با ویرایش کامل نگارشی و علمی). همچنین درصورتی که مقاله مورد نظر خود را در آرشیو ما نیافتید، می توانید از طریق آی دی تلگرام @tarjome_saraa نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 38178

تولید بیودیزل


تولید بیودیزل

عنوان پروژه: The production of biodiesel

 

نمونه ترجمه متن: 

دو مشکل شدید در رابطه با استفاده از روغن های گیاهی به عنوان سوخت، خراب شدن روغن و احتراق ناقص است. اسیدهای چرب پلی-غیر اشباع به پلیمریزاسیون بسیار حساس بوده و تشکیل صمغ در اثر اکسیداسیون در طول ذخیره سازی یا توسط پلیمریزاسیون پیچیده اکسیداتیو و حرارتی در دما و فشار بالاترِ احتراق، ایجاد می شود. صمغ به طور کامل نمی سوزد، که منجر به ته نشینی کربن و غلیظ شدن روغن روان کننده می شود. روغن زمستانه ی کلزا به دلیل بازده بالا و محتوای بالای روغن (45%) کلزای زمستانه و موجودی بالای اوریک اسید (46.7%) روغن، به عنوان سوخت دیزل مورد مطالعه قرار گرفت. نرخ تشکیل صمغِ روغن کلزای زمستانه پنج بار آهسته تر از این مقدار برای روغنی با لینولئیک بالا (75-85%) بود.

 

لینک دانلود اصل مقاله: http://s9.picofile.com/file/8305557934/order_z_1500152524_3871.pdf.html

 


مبلغ واقعی 70,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 63,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 644

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما